Velkommen til Vinstra Idrettslag allidrett

Ansvarlig allidrett

Treningstider

Tirsdager kl. 17.00–18.00

Følg Vinstra IL Allidrett på Facebook for siste nytt om treninger og andre aktuelle saker.

Om allidrett hos Vinstra Idrettslag

Allidrett er et tilbud for barn over fire år i idrettslaget. I 2020 etablerte vi et samarbeid Tormod Skilag, og har felles allidrett med dem. På denne måten kan vi tilby flere aktiviteter til flere aldersgrupper.

For 2020/2021 har vi fått tid i Vinstrahallen tirsdager kl 17–18, men vi er også mye ute.

Vi vil gi innføring i mange forskjellige idretter gjennom hele året, blant annet skilek, friidrett, sykkel, barneleker, turn og mye morsomme aktiviteter. Alle økter vil være basert på lek, samarbeid og allsidighet.

Barn som deltar på allidrett vil få et variert aktivitetstilbud, noe som fint kan kombineres med andre idretter og tilbud.

Vi har to grupper, en for barnehagebarn og en for skolebarn.

Bli med da vel!