Om Vinstra Idrettslag

Vinstra Idrettslag ønsker å bidra til sunne opplevelser i et positivt miljø, gjennom å være rause, ha respekt for hverandre, være ryddige og lekne.

Idrettslagets grunnfilosofi

Vinstra Idrettslag har som formål å legge til rette for at barn, ungdom og voksne skal ha mulighet til å delta i idrettsaktivitet, enten som aktiv, foreldre/foresatte eller frivillig på «sidelinjen». Vi ønsker å gi et tilbud som bidrar til at flere kan drive med fysisk aktivitet. Idrettslagets aktiviteter skal være en trygg sosial møteplass, der alle skal føle seg inkludert og verdsatt. Vi ønsker å bidra til sunne opplevelser i et positivt miljø, gjennom å være rause, ha respekt for hverandre, være ryddige og lekne.

Hvorfor bli medlem i Vinstra Idrettslag?

Som medlem i Vinstra Idrettslag er du med og bidrar til at vi kan opprettholde et godt aktivitetstilbud for barn og unge som bor på Vinstra.

Enten du har barn som deltar aktivt i våre tilbud, eller ønsker å støtte opp om arbeidet vi gjør – er du velkommen til å bli medlem hos oss.

Medlemsfordel

Som aktivt medlem og ved familiemedlemskap i Vinstra Idrettslag får du medlemsrabatt hos Sport 1 Vinstra.

Styreleder

tlf. 958 86 018

Tur

Ann Iren Kolås

Bli med som frivillig for idrettslagets dugnader!

Igjennom året deltar idrettslaget opp på flere dugnader for å sikre inntekter til laget. Vi ønsker alle krefter hjertelig velkommen – også om du ikke er medlem!