Bli medlem i Vinstra Idrettslag

Vinstra Idrettslag ønsker å bidra til sunne opplevelser i et positivt miljø, gjennom å være rause, ha respekt for hverandre, være ryddige og lekne.

Hvordan bli medlem?

Vi har akkurat gått over til medlemsystemet Spoortz. For å bli medlem følger du linken under og fyll ut skjemaet med følgende informasjon:

• Utøverens navn
  • Kontaktinfo til den som skal motta faktura
  • Velg «Aktiv»
  • Velg hvilken gruppe du tilhører (du kan velge flere).

Støttemedlem og familiemedlemskap
For støttemedlemmer og familiemedlemmer velger dere Ikke-aktiv, deretter riktig medlemstype i nedtrekksmenyen. I kommentarfeltet legger du inn informasjon om hvem som er i din familie.

Din innmelding blir sendt til klubbens ledelse som godkjenner denne fortløpende. Du vil da få tilsendt en mail med informasjon om din bruker.

Medlemskontingent og treningsavgift
Medlemskontingent og treningsavgift vil bli sendt ut på faktura i etterkant av innmelding, denne får du på e-post i tillegg til at den ligger tilgjengelig i Spoortzappen.

Spoortzappen
Spoortzappen kan du laste ned fra Google Play eller Appstore. Der vil du få tilgang til ditt lag sine treninger, medlemskort og regninger registrert på deg som medlem. Du kan også melde deg på arrangement i regi av klubben og følge med på lagets og klubbens nyheter.

Har du spørsmål vedrørende innmelding eller medlemskap hos Vinstra IL? Kontakt vår medlemsansvarlig:

Ola Rykhus

tlf. 930 21 027

Medlemskap og treningsavgifter

Priser medlemskap:

Familiemedlemskap:

kr. 200,-

Enkeltmedlemskap:

kr. 125,-

Treningsavgifter:

Treningsavgift fotball:

kr. 200,-

Treningsavgift sykkel:

kr. 100,-

Treningsavgiften kommer i tillegg for aktive medlemmer. Deltar barnet på både sykkel og fotball må begge treningsavgiftene betales.

Avgiften faktureres ved årets slutt.

Klubbfarger og utstyr

Klubbens farger er blå og hvit.

Vi har samarbeidsavtale med Sport 1 på Vinstra. Der får dere kjøpt treningsdresser i idrettslagets farger.

Som medlem i Vinstra Idrettslag får du også medlemsrabatt hos Sport 1 Vinstra.

Hvorfor bli medlem i Vinstra Idrettslag?

Som medlem i Vinstra Idrettslag er du med og bidrar til at vi kan opprettholde et godt aktivitetstilbud for barn og unge som bor på Vinstra.

Enten du har barn som deltar aktivt i våre tilbud, eller ønsker å støtte opp om arbeidet vi gjør – er du velkommen til å bli medlem hos oss.

Medlemsfordel

Som aktivt medlem og ved familiemedlemskap i Vinstra Idrettslag får du medlemsrabatt hos Sport 1 Vinstra.

Bli med som frivillig for idrettslagets dugnader!

Igjennom året deltar idrettslaget opp på flere dugnader for å sikre inntekter til laget. Vi ønsker alle krefter hjertelig velkommen – også om du ikke er medlem!

Våre hovedsamarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere

Vi ønsker alltid å knytte til oss nye samarbeidspartnere: vil du være en av dem?
Ta kontakt med oss på [email protected]
postadresse

Postboks 19, 2639 Vinstra

besøksadresse

Kåja, 2640 Vinstra

organisasjonsnummer

Tipper du?

Du kan også støtte Vinstra Idrettslag når du tipper. Norsk Tipping gir 7 % av omsetningen til det laget spillekortet er registrert på. Vårt organisasjonsnummer er: 979 583 907.