Vinstra Idrettslag har ansvar for vakthold under Kåja Camp den 9. – 11. juni. Dette er ei viktig inntektskjelde for idrettslaget, og vi ber derfor pent om at alle som er satt opp er stiller opp på dugnadsvakt i løpet av denne helga.

Kåja Camp er åpen for ungdom fra 13 – 19 år. Alle ungdom i aldersgruppen er velkommen, uavhengig av bosted. Kåja Camp er et arrangement som ble satt i gang av Nord-Fron ungdomsråd i 2009. Tidligere har festivalen vært arrangert av Nord-Fron ungdomsråd, Vinstra ungdomsklubb og Ung i Midtdalen. Nå fra 2023 er det Ung i Midtdalen som har prosjektlederansvar for arrangementet.

Mette Stigen er vaktansvarlig for Vinstra IL under Kåja Camp.

Mette Stigen

tlf. 976 43 350

Se vaktlista under:

Våre hovedsamarbeidspartnere

Våre samarbeidspartnere

Vi ønsker alltid å knytte til oss nye samarbeidspartnere: vil du være en av dem?
Ta kontakt med oss på [email protected]
postadresse

Postboks 19, 2639 Vinstra

besøksadresse

Kåja, 2640 Vinstra

organisasjonsnummer

Tipper du?

Du kan også støtte Vinstra Idrettslag når du tipper. Norsk Tipping gir 7 % av omsetningen til det laget spillekortet er registrert på. Vårt organisasjonsnummer er: 979 583 907.